1. UVJETI PRODAJE
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranicama EL-DA.hr. Isporučitelj (Prodavač) proizvoda ponuđenih u EL-DA web shop-u (u daljnjem tekstu «robe») je EL-DA trgovački obrt, a Kupac robe je posjetitelj internet stranica koji naruči i plati barem jedan proizvod.
Narudžbe ne šaljemo izvan Hrvatske.
Ne dostavljamo narudžbe manje od 20,00 €.

2. PONUDA
Na našim stranicama možete pronaći veliki izbor pribora za ribolov, odjeće i obuće za lov i ribolov, opreme za kampiranje te opreme za svinjokolju. Ponuda se redovno nadopunjuje.
Odabirom i plaćanjem željenog artikla na adresu koju budete naveli, stići će odabrani artikl koji može u detaljima biti različit od fotografije sa EL-DA web shopa.  Trudimo se da svaka naša pošiljka bude kvalitetno i sigurno zapakirana. Na proizvodima unutar paketa nalazi se deklaracija proizvoda sa svim potrebnim podacima. Uz svaki artikl u našoj ponudi jasno je naveden puni naziv proizvoda, tehničke karakteristike proizvoda te cijena artikla sa uključenim PDV-om. Ukoliko se dogodi da pojedini proizvodi nisu dostupni u potpunosti ili u željenoj količini, kontaktirati ćemo Vas te ponuditi zamjenski proizvod, promjenu roka isporuke ili mogućnost otkazivanja narudžbe.

3. FOTOGRAFIJE I OPISI
Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici EL-DA trgovačkog obrta nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo na pogreške u opisu i fotografiji proizvoda.

4. NARUČIVANJE
Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznati dodatne karakteristike te ga bolje pogledati. Robu možete naručiti dodavanjem barem jednog artikla u KOŠARICU i odlaskom na PLAĆANJE, gdje trebate sljediti upute za unos Vaših podataka potrebnih za dostavu. Ako budete imali ikakvih poteškoća korištenjem ovih funkcija, molimo Vas da nas kontaktirate. Pri završetku unosa podataka dobiti će te email sa svim podacima vezanim uz narudžbu. Nije se potrebno registrirati na stranici da bi ste mogli naručiti.
Ako se ne snalazite pri naručivanju putem KOŠARICE, robu možete naručiti i drugim načinima:
POZIV, SMS, Viber ili WhatsApp na 091/150-9405 (Josip)
FACEBOOK – preko naše stranice
Narudžbe ne šaljemo izvan Hrvatske.
Naručivanjem preko sljedećih kanala komunikacije – bezuvjetno prihvaćate naše uvjete poslovanja i politiku privatnosti:
telefonski poziv, SMS, Viber, WhatsApp, Facebook, Njuškalo, email


5. PLAĆANJE
Nudimo Vam sljedeće mogućnosti plaćanja koje se obavljaju u eurima (€) s uključenim PDV-om:
1) WSPay – siguran sustav za online plaćanje u realnom vremenu kreditnim i debitnim karticama jednokratno a samo Diners do 12 rata, KEKS Pay, Aircash ili Paycheck za plaćanje u kriptovalutama.
2) Pouzećem – plaća se direktno dostavljaču koji dolazi na Vašu adresu. Platiti možete novčanicama ili Visa, MasterCard, Maestro i Union Pay International karticama GLS dostavljaču u trenutku isporuke.
3) Virmanom – nakon primitka narudžbe provjeravamo stanje i potvrđujemo vam da izvšite uplatu po uplatnici koju ste primili u emailu potvrde narudžbe pomoću 2D barkoda ili podataka za uplatu.

Plaćanje na rate:
U fizičkoj trgovini (Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje) – kreditnim karticama PBZ i ERSTE banaka
(do 12 rata bez kamata)
Plaćanje samo u eurima. Prikaz cijene u kunama je samo informativnog karaktera. Sve cijene sadrže PDV.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.
U košarici trebate imati proizvoda za najmanje 20,00 € kako bi mogli otići na blagajnu i poslati narudžbu.

6. POŠTARINA I OTPREMA
Dostavu svih paketa EL-DA trgovački obrt uvijek pokušava obaviti brzo i sigurno (za većinu narudžbi 1 radni dan za narudžbe poslane do 11:00h). Koristimo samo GLS dostavnu službu.
GLS dostavna služba dostavlja samo radnim danima.
Cijena dostave za račune manje od 55,00 € iznosi 6,00 € (vrijedi za cijelu Hrvatsku osim otoka koji nisu na listi).
Cijena dostave za račune od 55,00 € i više je BESPLATNA (vrijedi za cijelu Hrvatsku osim otoka koji nisu na listi).
Dodatak na cijenu dostave za ekstra velike/teške pošiljke (više od 19 kg) iznosi +1,00 € za svaki naredni kilogram.
GLS redovno dostavlja na sljedeće otoke označenim danima, te je i cijena dostave redovna:

Krk: svaki radni dan
Cres: uto, sri, čet, pet
Lošinj: uto, sri, čet, pet
Rab: uto, sri, pet
Murter: svaki radni dan
Korčula: svaki radni dan
Pelješac: svaki radni dan
Vir: svaki radni dan
Pag: svaki radni dan
Hvar: svaki radni dan
Brač: svaki radni dan
Vis: pon, sri
Pašman: pon, čet
Ugljan: pon, čet
NA SVE OSTALE HR OTOKE KOJI NISU NAVEDENI NE DOSTAVLJAMO.
Dostavna služba će pokušati dostaviti paket 3 puta, ali ukoliko i nakon tih pokušaja ne uspiju i paket se vrati na adresu pošiljatelja, Prodavatelj se obvezuje na povrat uplaćenog iznosa, uz umanjenje za troškove dostave. U slučaju plaćanja pouzećem, Prodavatelj ima pravo naplatiti iznos za neuspjelu dostavu. Pod problemom u dostavi smatra se sljedeće:
adresa je nepostojeća
adresa je postojeća, ali ne i primatelj
primatelj je nedostupan te se paket ne može isporučiti
ukoliko primatelj ne želi preuzeti paket
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, a ako ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest ili isporuku vašeg paketa, dužni ste nas obavijestiti što prije, kako bismo mogli poduzeti radnje da se vaša pošiljka pronađe ili vam se pošalje zamjenska.

7. PODACI O NARUČITELJU
Jamčimo za sigurnost i tajnost svih podataka o naručitelju. Podaci moraju biti potpuni i vjerodostojni. Ukoliko je adresa pošiljatelja različita od adrese primatelja naručitelj je dužan navesti točne podatke koji trebaju odgovarati adresi navedenoj u narudžbi. Ukoliko dođe do bilo kakvih problema ili nejasnoća molimo da nam se obratite.

8. PODACI O PRIMATELJU
Jamčimo za sigurnost i tajnost svih podataka o primatelju. Podaci moraju biti potpuni i vjerodostojni. Ukoliko dođe do bilo kakvih problema ili nejasnoća molimo da nam se obratite.

9. IZJAVA O PRIVATNOSTI

EL-DA štiti i brine se za vaše osobne podatke (Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća; Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka NN 42/2018).
Koje podatke vašim unosom prikupljamo i u koju svrhu:
Ime, prezime, email adresa – za registriranje i ponovno logiranje korisnika, za poziv putem emaila na ocjenjivanje kupovine od treće strane “CusRev” nakon poslane narudžbe
Ime, prezime, adresa, email adresa, kontakt telefon – za obradu i praćenje narudžbe, za riješavanje reklamacija i upita o narudžbi
Nakon primitka email poruke s ponudom moguće je odjaviti se od primanja takvih poruka klikom na poveznicu “odjavi se” koja se nalazi na kraju svake email poruke.
Koristimo Google Analytics za mjerenje posjećenosti naše stranice i praćenje pregleda pojedinih artikala. Ukoliko ne želite da pratimo vaše navigiranje našim stranicama, možete koristiti Google Analytics Opt-out dodatak za preglednik https://tools.google.com/dlpage/gaoptout za upute o instaliranju).
Vaš korisnički račun će se automatski obrisati nakon 12 mjeseci zadnjeg ulogiranja.
Sve informacije o cookies (kolačićima) te kako iz maknuti iz preglednika pogledajte na www.aboutcookies.org.uk.
Imate pravo zatražiti brisanje svih vaših podataka koje čuvamo putem našeg emaila. Neke podatke ćemo možda morati sačuvati radi ugovorne i zakonske obveze.

10. POVRAT / REKLAMACIJE
Molimo javite nam se ako imate ikakvu reklamaciju. Rado ćemo vam izići u susret.
Prodavač snosi troškove povrata u slučaju opravdane reklamacije, a Kupac treba upakirati proizvod kako ga je primio i predati dostavljaču kada stigne na adresu po paket.
U slučaju nezadovoljstva proizvodom Kupac snosi troškove dostave povrata do Prodavača.
U slučaju zamjene proizvoda za drugi proizvod Kupac samostalno snosi troškove dostave do Prodavača.
Ukoliko ste zagubili račun, učiniti ćemo sve da ga pronađemo u našem sistemu na osnovu što više informacija koje nam pružite.
Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće, pa molimo da odmah pri narudžbi unesete potrebne podatke.
Povrat novca vršimo isključivo uplatom na bankovni račun koji nam javite.
Kupac ima pravo na povrat robe u zakonskom roku od 20 dana u slijedećim slučajevima:
– isporuka proizvoda koji nije naručen
– isporuka proizvoda koji ima grešku ili oštećenje
– nezadovoljstvo proizvodom
Prodavač će odobriti povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije telefonski ili pismeno, koje zaprimi dva (2) radna dana od primitka robe, s instrukcijama za povrat robe. Prodavač ne odgovara za krivo naručenu robu, a istu može zamjeniti za drugu. Trošak dostave u tom slučaju snosi Kupac. Reklamirana roba do povrata sredstava ostaje vaše vlasništvo.
Oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, neodržavanjem i fizičkim oštećenjima nisu predmet garancije (npr. lom štapa).
U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane Prodavača zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, Prodavač će pismeno ili telefonski obavijestiti kupca koji može otkazati ili promijeniti narudžbu, odnosno, prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje, uvećano za propisanu kamatnu stopu.
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)
Iznos povrata novca za vraćeni proizvod se umanjuje ukoliko je:
ambalaža vraćenog proizvoda oštećena = 5%
vraćeni proizvod bez ambalaže = 15% 
vraćeni proizvod korišten = procjena zastupnika
Prodavač ima pravo odbiti povrat proizvoda ukoliko je proizvod bio u kontaktu s vodom.

11. PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG NA DALJINU I UGOVORA SKLOPLJENIH IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 20 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte te putem obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi ovdje.
Rok za jednostrani raskid iznosi 20 dana od dana:
(a) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed – u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora;
(b) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki;
(c) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe – ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu je potrebno poslati isključivo kurirskom službom na našu adresu Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje. Troškove povrata robe snosite sami.
Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
1. ugovor o uslugama prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu, koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava kupca na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji kupca ili koja je jasno prilagođena kupcu
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. kupac posebno zahtijevao posjet prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je kupac izrijekom zahtijevao, prodavatelj pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
8. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
9. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
10. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
11. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

12. IZMJENE
EL-DA zadržava pravo promjene Pravila korištenja bez prethodne najave, i to djelomično ili u potpunosti, u bilo koje vrijeme. Molimo Vas da prije kupnje provjerite Uvjete korištenja kako ne bi dolazilo do nesporazuma prilikom kupnje, dostave robe i drugih aktivnosti vezanih za naše stranice.
Sve promjene primijenit će se na korištenje naših stranica. Ukoliko se ne slažete s navedenim Pravilima korištenja i ne želite ih prihvatiti, molimo Vas obratite nam se da pokušamo zajednički riješiti prepreku, a dotle nemojte naručivati robu.

13. IZJAVA O KONVERZIJI
Dajemo sljedeću izjavu o konverziji:
All payments will be effected in Croatian currency.

14. PODNOŠENJE PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 1.-3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) – u bilo kojem slučaju nezadovoljstva, možete uputiti pisani prigovor.
Načini podnošenja prigovora potrošača:
– osobno u trgovini “EL-DA”, Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje
– poštom na našu adresu “EL-DA”, Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje
– e-mailom na upiti upiti [AT] el-da [DOT] hr
– telefonski na 091 / 150 – 9405 (Josip)
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) – na pisani prigovor očitovati ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana OD DANA PRIMITKA prigovora kupca.
Potrošač u pisanom prigovoru mora navesti svoje ime i prezime, adresu za dostavu odgovora, te broj narudžbe ili broj računa ukoliko se radi o prigovoru vezanom uz narudžbu robe.
Sukladno odredbi čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača – evidencija prigovora, način rješavanja prigovora i evidencija prigovora čuvaju se na trajnom mediju na lokaciji “EL-DA”, ulica kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje, Hrvatska.

Politika privatnosti
EL-DA štiti i brine se za vaše osobne podatke (Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća; Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka NN 42/2018).
Koje podatke vašim unosom prikupljamo i u koju svrhu:
Ime, prezime, email adresa – za registriranje i ponovno logiranje korisnika, za poziv putem emaila na ocjenjivanje kupovine od treće strane “CusRev” nakon poslane narudžbe
Ime, prezime, adresa, email adresa, kontakt telefon – za obradu i praćenje narudžbe, za riješavanje reklamacija i upita o narudžbi
Koristimo Google Analytics za mjerenje posjećenosti naše stranice i praćenje pregleda pojedinih artikala. Ukoliko ne želite da pratimo vaše navigiranje našim stranicama, možete koristiti Google Analytics Opt-out dodatak za preglednik (posjetite https://tools.google.com/dlpage/gaoptout za upute o instaliranju).
Vaš korisnički račun će se automatski obrisati nakon 12 mjeseci zadnjeg ulogiranja.
Sve informacije o cookies (kolačićima) te kako iz maknuti iz preglednika pogledajte ovdje https://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie .
Imate pravo zatražiti brisanje svih vaših podataka koje čuvamo putem email poruke ili nas nazovite. Neke podatke ćemo možda morati sačuvati radi ugovorne i zakonske obveze.

Opći uvjeti Programa Vjernosti

1. OPSEG I DEFINICIJA POJMOVA

1.1. Ovim Općim uvjetima programa vjernosti (u daljnjem tekstu „uvjeti članstva“) uređuju se uvjeti članstva u programu vjernosti (u daljnjem tekstu „klub“) i povezani odnosi između kluba operatera, a to je EL-DA, sa sjedištem na adresi Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje, Hrvatska, (u daljnjem tekstu: nositelj) i član kluba, koji je fizička ili pravna osoba koja je izrazila volju postati članom kluba i ispunila uvjete za članstvo (u daljnjem tekstu: kao “član kluba” ili “član”) (operator i član kluba također odvojeno “ugovorne strane” ili zajedno “ugovorne strane”).

1.2. Sustav vjernosti kupaca Program Vjernosti sustav je pogodnosti za kupce EL-DA Pecaroš webshop trgovine. Pogodnosti kluba nije moguće koristiti i na fizičkim mjestima prodavatelja.

1.3. Ovi uvjeti članstva sastavni su dio ovih Općih uvjeta u kojima se operator naziva i prodavateljem. Član kluba ne mora biti kupac u smislu ovih OUK.

1.4. Pojmovi koji nisu definirani ovim prilogom imaju isto značenje koje im daje prvi dio Općih uvjeta kupnje ako je kupac potrošač, odnosno drugi dio Općih uvjeta kupnje ako je kupac poduzetnik.

2. OSNIVANJE, TRAJANJE I PRESTANAK ČLANSTVA

2.1. Članstvo u klubu stječe se slanjem narudžbe nakon kreiranja računa i prijave na vaš račun.

2.2. Članstvo se može registrirati kao dio registracije korisnika na web stranici ili na jednoj od fizičkih lokacija operatera, bilo prilikom kreiranja narudžbe ili zasebno. Nadalje, članstvo se može registrirati tako da kupac koji je ranije otvorio korisnički račun, ali bez trenutne registracije u klubu, šalje novu narudžbu u stanju aktivne prijave na ovaj račun. Registracija računa na web stranici operatera nije moguća bez registracije u klubu.

2.3. Retroaktivna registracija članstva nije moguća. Također nije moguće tražiti natrag pogodnosti kluba. Ukoliko se radi o upisu u klub prema čl. 2.2. druge rečenice ovih uvjeta članstva, članstvo u klubu neće se zasnivati ​​ranije od dana slanja naloga.

2.4. Članstvo je besplatno i kreira se na neodređeno vrijeme.

2.5. Članstvo u klubu i pogodnosti kluba nisu prenosivi.

2.6. Članstvo prestaje otkazivanjem registracije članstva od strane operatera. Operater otkazuje članstvo na temelju pisanog otkaza članstva članu kluba ili na temelju vlastite odluke. Operater će posebno otkazati članstvo ako je član prekršio uvjete članstva ili ako operater opravdano sumnja da član koristi klub protivno opće obvezujućim zakonskim propisima ili radi kršenja prava trećih osoba, radi omogućavanja kriminalne aktivnosti ili zbog osnovane sumnje da je stvarni korisnički klub ili korisnički račun osoba koja nije registrirana osoba. Ukoliko član kluba prekine članstvo, operater će otkazati članstvo u primjerenom roku od dana primitka otkaza članstva.

2.7. Bez obzira na način i razlog prekida, prekid članstva ima za posljedicu nepovratan gubitak svih neiskorištenih raspoloživih i rezerviranih bodova te deaktivaciju kartice vjernosti člana.

3. POGODNOTI ČLANSTVA U KLUBU

3.1. Pogodnosti članstva u klubu:

  1. sustav vjernosnih bodova

(dalje samo „pogodnosti članstva“).

3.2. Obračun naknada iz st. 3.1 je minimalni raspon beneficija. Aktualni raspon pogodnosti objavljen je na web stranici operatera. Operater zadržava pravo promjene opsega pogodnosti.

4. SISTEM VJERNOSNIH BODOVA

4.1. Za sistem vjernosnih bodova se razumije sustav vjernosti za prikupljanje bodova i njihovu primjenu na način i pod uvjetima utvrđenim ovim uvjetima članstva.

4.2. Član bodove prikuplja kupnjom robe kod operatera. Broj bodova koje član može dobiti nakon ispunjenja uvjeta ovisi o kupoprodajnoj cijeni robe, pri čemu vrijedi pravilo da član dobiva jedan bod za svaki uplaćeni euro. U slučaju da je kupoprodajna cijena robe navedena u eurima manjim od eura, bodovi će se preračunati prema tečaju koji trenutno koristi operater i prikazati kupcu u košarici, ili tijekom procesa kupnje. Operater ima pravo, prema vlastitom nahođenju, za kupnju određenog proizvoda dodijeliti drugačiji broj bodova (manje ili više) od navedenog u ovom stavku.

4.3. Uvjet za dobivanje bodova je

  1. pri kupnji putem e-trgovine: članstvo u klubu, registracija korisničkog računa na web stranici operatera, kupnja uz prijavu na korisnički račun i pozitivna bodovna vrijednost objavljena na detalju artikla proizvoda u katalogu asortimana na e-trgovini.

4.4. Ako je kupoprodajna cijena za robu pojedinačno dogovorena ili izmijenjena, ili ako član primijeni kupon za popust na robu ili na cjelokupnu narudžbu, pravo na dobivanje bodova koji pripadaju ovoj robi ili narudžbi može biti smanjeno, ili ne mora nastati na svi. Isto tako, nema pravo na bodovanje za kupnju robe koja je predmet narudžbe, u kojoj su prethodno stečeni bodovi samo djelomično primijenjeni. Bodovi se ne mogu otkupiti redoslijedom kojim se trebaju zaraditi.

4.5. Ukoliko je ugovor sklopljen putem e-trgovine, članu se pripisuju dobiveni bodovi te će njima moći raspolagati najranije 1 dan od dana preuzimanja robe.

4.6. Trenutačni broj raspoloživih bodova bit će prikazan članu kluba u stanju aktivne prijave na njegov korisnički račun ili će mu se ta informacija dostaviti od strane osoblja trgovine na zahtjev.

4.7. Ako član kluba u roku od 12 mjeseca od zadnje kupnje ne izvrši novu kupnju aktivno prijavljen putem mreže koristeći svoj korisnički račun, dotad zarađeni bodovi će prestati vrijediti. Nije odlučujuća činjenica je li ta nova kupnja dovela do stjecanja novih bodova ili su pritom bili utrošeni raspoloživi bodovi.

4.8. Osvojene bodove može koristiti tako da član prije slanja narudžbe odabere količinu raspoloživih bodova u narudžbi. Ovako odabrani broj bodova odražava se na umanjenje kupoprodajne cijene, dok vrijedi da se za svaki iskorišteni bod kupoprodajna cijena umanjuje za iznos određen od strane kluba. Na ovaj način također je moguće dobiti robu bez naknade ako se kupoprodajna cijena snizi na 0 € (drugim riječima: nula eura).

4.9. Osvojeni bodovi mogu se iskoristiti samo putem e-trgovine operatera. Nije moguće iskoristiti bodove za kupnju u fizičkim prodavaonicama operatera.

4.10. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora od strane jedne od ugovornih strana na bilo koji način, operater nije dužan vratiti obračunate bodove članu kluba. Ukoliko član kluba obračunavanjem bodova nije smanjio kupoprodajnu cijenu na 0 € i platio je sniženu kupoprodajnu cijenu, operater će izvršiti povrat uplate samo u iznosu snižene kupoprodajne cijene.