Oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, neodržavanjem i fizičkim oštećenjima nisu predmet garancije.
Primjeri oštećenja za koja ne možemo priznati reklamaciju:
lom štapa
oštećena ili korodirana vodilica štapa
oštećenje ručice role
Molimo javite nam se ako imate ikakvu reklamaciju. Rado ćemo vam izići u susret.
Prodavač snosi troškove povrata u slučaju opravdane reklamacije, a Kupac treba upakirati proizvod kako ga je primio i predati dostavljaču kada stigne na adresu po paket.
Prodavač određuje što je opravdana reklamacija.
U slučaju nezadovoljstva proizvodom Kupac snosi troškove dostave povrata do Prodavača.
U slučaju zamjene proizvoda za drugi proizvod Kupac samostalno snosi troškove dostave do Prodavača.
Ukoliko ste zagubili račun, učiniti ćemo sve da ga pronađemo u našem sistemu na osnovu što više informacija koje nam pružite.
Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće, pa molimo da odmah pri narudžbi unesete potrebne podatke.
Povrat novca vršimo isključivo uplatom na bankovni račun.
Kupac ima pravo na povrat robe u zakonskom roku od 20 dana u slijedećim slučajevima:
– isporuka proizvoda koji nije naručen
– isporuka proizvoda koji ima grešku ili oštećenje
– nezadovoljstvo proizvodom
Prodavač će odobriti povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije telefonski ili pismeno, koje zaprimi dva (2) radna dana od primitka robe, s instrukcijama za povrat robe. Prodavač ne odgovara za krivo naručenu robu, a istu može zamjeniti za drugu. Trošak dostave u tom slučaju snosi Kupac. Reklamirana roba do povrata sredstava ostaje vlasništvo kupca.
U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane Prodavača zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, Prodavač će pismeno ili telefonski obavijestiti kupca koji može otkazati ili promijeniti narudžbu, odnosno, prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS)
Iznos povrata novca za vraćeni proizvod se umanjuje ukoliko je:
ambalaža vraćenog proizvoda oštećena = 5%
vraćeni proizvod bez ambalaže = 15%
vraćeni proizvod korišten = procjena zastupnika