Prijava na račun

Korisničko ime *
Lozinka *
 
Vaša košarica je prazna.

1. UVJETI PRODAJE

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranicama EL-DA.hr. Isporučitelj (Prodavač) proizvoda ponuđenih u EL-DA web shop-u (u daljnjem tekstu «robe») je EL-DA trgovački obrt, a Kupac robe je posjetitelj internet stranica koji naruči i plati barem jedan proizvod.
Narudžbe ne šaljemo izvan Hrvatske.
Ne dostavljamo narudžbe manje od 80,00 kn.

 

2. PONUDA

Na našim stranicama možete pronaći veliki izbor pribora za ribolov, odjeće i obuće za lov i ribolov, opreme za kampiranje te opreme za svinjokolju. Ponuda se stalno nadopunjuje.
Odabirom i plaćanjem željenog artikla na adresu koju budete naveli, stići će odabrani artikl koji može u detaljima biti različit od fotografije sa EL-DA web shopa.  Trudimo se da svaka naša pošiljka bude kvalitetno i sigurno zapakirana. Na proizvodima unutar paketa nalazi se deklaracija proizvoda sa svim potrebnim podacima. Uz svaki artikl u našoj ponudi jasno je naveden puni naziv proizvoda, tehničke karakteristike proizvoda te cijena artikla sa uključenim PDV-om. Ukoliko se dogodi da pojedini proizvodi nisu dostupni u potpunosti ili u željenoj količini, naša služba prodaje će vas kontaktirati i ponuditi zamjenski proizvod, promjenu roka isporuke ili mogućnost otkazivanja narudžbe.

 

3. FOTOGRAFIJE I OPISI

Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici EL-DA trgovačkog obrta nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo na pogreške u opisu i fotografiji proizvoda. 

 

4. NARUČIVANJE

Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznati dodatne karakteristike te ga bolje pogledati. Robu možete naručiti dodavanjem barem jednog artikla u KOŠARICU i odlaskom na PLAĆANJE, gdje trebate sljediti upute za unos Vaših podataka potrebnih za dostavu. Ako budete imali ikakvih poteškoća korištenjem ovih funkcija, molimo Vas da nas kontaktirate. Pri završetku unosa podataka dobiti će te email sa svim podacima vezanim uz narudžbu. Nije se potrebno registrirati na stranici da bi ste mogli naručiti.

Ako se ne snalazite pri naručivanju putem KOŠARICE, robu možete naručiti i drugim načinima:


Narudžbe ne šaljemo izvan Hrvatske.

 

5. PLAĆANJE

Nudimo Vam sljedeće mogućnosti plaćanja koje se obavljaju u kunama s uključenim PDV-om:

  • Pouzećem - plaća se direktno dostavljaču koji dolazi na Vašu adresu. Dostavljaču možete platiti samo gotovinom

  • Virmanom - upišite u polje "Napomena" (na 5. koraku - Način plaćanja) prilikom naručivanja

  • Uplatom na naš račun IBAN HR5923400091160421516 (PBZ banka)

  • Samo u našoj trgovini (Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje) - kreditnom karticom (do 12 rata bez kamata - samo kartice PBZ banke)

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

 

6. POŠTARINA I OTPREMA

Dostavu svih paketa EL-DA trgovački obrt uvijek pokušava obaviti brzo i sigurno. Koristimo GLS dostavnu službu.

Dostavljamo samo radnim danima.

POŠTOM NE DOSTAVLJAMO RADI VELIKOG BROJA IZGUBLJENIH POŠILJKI.

Cijena dostave za račune do 350kn iznosi 35kn (vrijedi za cijelu Hrvatsku, uključujući i otoke navedene u tablici).

Cijena dostave za račune preko 350kn je BESPLATNA (vrijedi za cijelu Hrvatsku, uključujući i otoke navedene u tablici).

Cijena dostave za ekstra velike/teške pošiljke (više od 40kg) +15kn za svaku sljedeću 1kg.

GLS redovno dostavlja na sljedeće otoke označenim danima, te je i cijena dostave redovna:

OTOK PONEDJELJAK  
UTORAK  
SRIJEDA  
ČETVRTAK  
PETAK  
Krk X X X X X
Cres   X X X X
Lošinj   X X X X
Rab   X X   X
Murter X X X X X
Korčula X X X X X
Pelješac  
X X X X X
Vir X X X X X
Pag X X X X X
Hvar X X X X X
Brač X X X X X
Vis X   X    
Pašman X     X  
Ugljan X     X  

NA SVE OSTALE OTOKE NE DOSTAVLJAMO.

GLS dostavna služba će pokušati dostaviti paket 3 puta, ali ukoliko i nakon tih pokušaja ne uspiju i paket se vrati na adresu pošiljatelja, Prodavatelj se obvezuje na povrat uplaćenog iznosa, uz umanjenje za troškove dostave. U slučaju plaćanja pouzećem, Prodavatelj ima pravo naplatiti iznos za neuspjelu dostavu.

Pod problemom u dostavi smatra se sljedeće:

  • adresa je nepostojeća

  • adresa je postojeća, ali ne i primatelj

  • primatelj je nedostupan te se paket ne može isporučiti

  • ukoliko primatelj ne želi preuzeti paket

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, a ako ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest ili isporuku vašeg paketa, dužni ste nas obavijestiti što prije, kako bismo mogli poduzeti radnje da se vaša pošiljka pronađe ili vam se pošalje zamjenska.

 

7. PODACI O NARUČITELJU

Jamčimo za sigurnost i tajnost svih podataka o naručitelju. Podaci moraju biti potpuni i vjerodostojni. Ukoliko je adresa pošiljatelja različita od adrese primatelja naručitelj je dužan navesti točne podatke koji trebaju odgovarati adresi navedenoj u narudžbi. Ukoliko dođe do bilo kakvih problema ili nejasnoća molimo da nam se obratite.

 

8. PODACI O PRIMATELJU

Jamčimo za sigurnost i tajnost svih podataka o primatelju. Podaci moraju biti potpuni i vjerodostojni. Ukoliko dođe do bilo kakvih problema ili nejasnoća molimo da nam se obratite.

 

9. IZJAVA O PRIVATNOSTI

EL-DA štiti i brine se za vaše osobne podatke (Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća; Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka NN 42/2018).

Koje podatke vašim unosom prikupljamo i u koju svrhu:

Ime, prezime, email adresa - za registriranje i ponovno logiranje korisnika
Ime, prezime, adresa, email adresa, kontakt telefon - za obradu i praćenje narudžbe
Ime, prezime, email adresa, kontakt telefon - za riješavanje reklamacija i upita o narudžbi
Email adresa - za slanje obavijesti o dostupnosti artikla za koji se pošalje upit

Koristimo Google Analytics za mjerenje posjećenosti naše stranice i praćenje pregleda pojedinih artikala. Ukoliko ne želite da pratimo vaše navigiranje našim stranicama, možete koristiti Google Analytics Opt-out dodatak za preglednik (klik OVDJE za upute o instaliranju).

Vaš korisnički račun će se automatski obrisati nakon 12 mjeseci zadnjeg ulogiranja.

Sve informacije o cookies (kolačićima) te kako iz maknuti iz preglednika pogledajte OVDJE.

Imate pravo zatražiti brisanje svih vaših podataka koje čuvamo na naš email. Neke podatke ćemo možda morati sačuvati radi ugovorne i zakonske obveze.

 

10. POVRAT / REKLAMACIJE

KUPAC SNOSI TROŠKOVE DOSTAVE POVRATA ILI ZAMJENE ROBE.

Kupac ima pravo na povrat robe u slijedećim slučajevima: 

- isporuka robe koja nije naručena 
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Prodavač će odobriti povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije telefonski ili pismeno, koje zaprimi dva (2) radna dana od primitka robe, s instrukcijama za povrat robe. Prodavač ne odgovara za krivo naručenu robu, niti istu zamjenjuje drugom. Reklamirana roba do povrata sredstava ostaje vaše vlasništvo.

Oštećenja nastala nestručnim rukovanjem/neodržavanjem kupac plaća sam i nisu predmet garancije.

U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane Prodavača zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, Prodavač će pismeno ili telefonski obavijestiti kupca koji može otkazati ili promijeniti narudžbu, odnosno, prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje, uvećano za propisanu kamatnu stopu.

Moguće je vratiti proizvod koji nema istu funkcionalnost i namjenu, ali nije moguće vratiti proizvod zbog boje, veličine (osim u slučaju zamjene za proizvode odjevnog karaktera) ili iz razloga da Vam se proizvod ne sviđa.  

Ovdje još jednom napominjemo da izgled proizvoda može u detaljima biti različit od onog sa fotografije na stranicama Prodavača.

U slučaju zamjene proizvoda za drugi proizvod kupac samostalno snosi troškove dostave do Prodavača, a Prodavač do Kupca.

 

11. IZMJENE

EL-DA zadržava pravo promjene Pravila korištenja bez prethodne najave, i to djelomično ili u potpunosti, u bilo koje vrijeme. Molimo Vas da prije kupnje provjerite Uvjete korištenja kako ne bi dolazilo do nesporazuma prilikom kupnje, dostave robe i drugih aktivnosti vezanih za naše stranice.

Sve promjene primijenit će se na korištenje naših stranica. Ukoliko se ne slažete s navedenim Pravilima korištenja i ne želite ih prihvatiti, molimo Vas obratite nam se da pokušamo zajednički riješiti prepreku, a dotle nemojte naručivati robu.

 

12. IZJAVA O KONVERZIJI

Dajemo sljedeću izjavu o konverziji:

All payments will be effected in Croatian currency.

 

13. PODNOŠENJE PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 1.-3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) - u bilo kojem slučaju nezadovoljstva, možete uputiti pisani prigovor.
Načini podnošenja prigovora potrošača:
- osobno u trgovini "EL-DA", Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje
- poštom na našu adresu "EL-DA", Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje
- e-mailom na upiti [AT] el-da [DOT] hr
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) - na pisani prigovor očitovati ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana OD DANA PRIMITKA prigovora kupca.
Potrošač u pisanom prigovoru mora navesti svoje ime i prezime, adresu za dostavu odgovora, te broj narudžbe ili broj računa ukoliko se radi o prigovoru vezanom uz narudžbu robe.
Sukladno odredbi čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača - evidencija prigovora, način rješavanja prigovora i evidencija prigovora čuvaju se na trajnom mediju na lokaciji "EL-DA", Kralja Tomislava 65a, 31327 Bilje.
Također smo otvoreni i za telefonske prigovore preko broja 091/150-9405 (Josip).